Ett nytt år?

Idag är sista dagen i 2007, efter klockslaget så kommer vi in i det nya året. Folk kommer vara överallt och festa eller som min kompis säger; Partaja =D. Vet ni vad jag ska göra? - inget!
Det här inget är inte en dålig inget utan något som jag valt själv pga två anledningar;
1. Jag festar inte, pga två anledningar =P
1a. På fester så brukar det finnas dricka och det håller jag mig ifrån så bäst jag kan =)
1b. På fester brukar man dansa och jag kommer att vara barmhärtig mot mänskligheten genom att inte göra det ^^
2. Jag har ingen anledning till att fira nyår.

Jaså, ingen anledning?, tänker ni säkert men enligt muslimerna så är det här inte slutet på året, det var precis efter ramadan. Vår kalender säger att det här är år 1430~ (glömde exakta året). Och jag vet att vi lever i sverige, du ska följa dess regler och bla bla bla, men ingen kan tvinga mig fira något som jag inte vill, right?, jag vet att det är ingen stor grej men det finns många idioter som blir cp av minsta lilla grej, börja prata om sånt där crap, kanske någon sådan läser det här so I'm already telling you, before you even say shit; Fuck you mister, go someplace else ^^
Jag har alltid tyckt att det är onödigt att fira något som man inte tror på, så varför skulle jag vara ute sent på kvällen där det är kallt och gatorna fulla med snubbar så fulla att det börjar likna en billig zombie-film?

Så hemma ska jag vara, där det är mysigt och varmt, och kolla på fyverkerierna med familjen (blivit nästan som en tradition faktiskt, vi gör det varje år tillsammans =D)
w00t you gonna do? =)


Kommentarer
Postat av: Bahlool

hahah smart kille wallahi

2008-01-01 @ 19:25:50
URL: http://bahlool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0