Looks fun! ^^

Haha, jag baxa den här ifrån Lyssies blogg =D, hope you don't mind ^^

1. Värsta känslan?
Ångest!

2. Bästa känslan?
Happiness ^^

3. Din första tanke när du vaknar?
A special girl >.>.....

4. Villken rignsignal har du på din mobil?
Switchfoot - You

5. Har du nånsin varit kär?
Är det just nu =P

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Vit tapet =D

7. Vad har du under sängen?
Böcker, kläder och oidentiferade objekt

8. Ser på?
Heroes, Smallville, Naruto!

9. Lyssnar på?
Allt, till och med country ^^

10. Skriv nåt smart?
Du har kognitiv dissonans =D

11. Om du fick träffa någon död eller levande, vem?
Imam Ali!!!

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna sms?
"Jude" =D

13. Vad vill du bli när du blir stor?
Lärare

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Jag har otroligt vänliga ögon ;D

15. Villket är ditt lyckligaste ögonblick?.
Har många, vet inte vilken =P

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Simmning (kan inte ens simma på riktigt =P)

17. Villken kroppsdel klarar du dig utan?
...Räknas tungan? =/

18. Villken superhjältekraft skulle du vilja ha?
Soo easy!..Flying Man!!! ^^

19. Vad är du beroende av?
A special girl >.>.....

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
........A special girl! =D

Kommentarer
Postat av: lyssie

hahaha.. be my guest sweetie ;) ooh.. men du.. TUNGAN måste du ha.. hur skulle du annars smaka på saker och ting???? hihi.. *roses*

2007-12-19 @ 19:35:34
Postat av: Willikins

Äsch, jag klarar mig, jag tänkte att jag inte behövde den eftersom jag är en tystlåten snubbe (inte på sistone däremot =P)

2007-12-20 @ 09:34:14
URL: http://Willikins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0