Losing my mojo!

Omg!, jag håller på att skriva mindre och mindre i bloggen, C'mon brain, Work! >_<
Inte mycket har hänt (anledningen till att ingen daglig uppdatering kommer =P), lite småsjuk, min "vidsomstand" växlar mellan bättre och sämre men det finns ju en bra grej på gång; Snart får jag mina glasögon!! ^^. Tre dagar till mah paycheck, ~7 dagar tills de är levererade =)

Hmm, jag kom på att jag inte har mycket att skriva om när jag är ledig ifrån skolan. Jag vet att jag inte skriver om skolan mycket här men samtidigt så har jag inget att skriva när jag är ledig, precis som nu =/.
Men skolan sätter igång tankegångarna, man är aktiv där, man lyssnar, man lär sig och man umgås, no wonder jag har saker att skriva om när jag kommer hem.
In short, skolan är nästan hela mitt liv, just like it has always been. Och om ~6 månader så kommer jag ta studenten. Ingen mer skola. A scary thought, me no wanna! >_<

Kommentarer
Postat av: Bahlool

vad ska du göra sen?

2007-12-25 @ 20:50:08
URL: http://bahlool.blogg.se
Postat av: Willikins

Ta ett sabbatsår naturligtvis, orkar inte plugga och dessutom så kan jag hjälpa till med den dåliga ekonomin hemma =)

2007-12-26 @ 16:26:01
URL: http://Willikins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0