Mr Handyman

Är jag. Och en jävligt bra sådan. Det finns inget som jag inte kan fixa, redan när jag var liten så öppnade jag mina radiostyrda bilar, tog ut deras motorer, kom på hur man kan använda en nokia mobil-laddare som en elektricitetskälla till mina små "uppfinningar" och jag har fått så många elstötar att jag har tappat räkningen =P
Jag håller på med saker hela tiden (både frivilliga och krav ifrån familjen), ifrån att byta lampor, ta hand om tvätten, montera ihop möbler, till saker som att flytta runt grejer, handla och laga mat.
Yes, I do that and much more, så jag är verkligen Mr Handyman. Hemma så får jag knappt en stund för mig själv, det är alltid någon som ropar mitt namn och kraven kan vara alltifrån : "Hämta vatten åt mig" (till och med brorsan som kan fan hämta det själv >.<) till "se om du kan fixa den här lampan, något är fel inuti"

Vad är det jag måste göra för att få lite lugn och ro?, Mr Handyman is handy, but he got stuff to do too you know =/


Kommentarer
Postat av: giv

haha jag vet hur du känner dig men de e jag som ropar på min syrra men jag e ändå the handyman hemma för min syrra har en anledning att slippa (ja e tjej) :(

2007-12-18 @ 15:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0