Mr Taliban

är jag också. Why?, för att jag är (precis som alla andra araber =P) en hårig jävel. Och en iraker dessutom (x-tra håriga =P).
Jag ser efter mitt utseende, inte i så stora grad, men så att jag ser acceptabel ut i gatorna =P, tar en dusch någon gång om året och så ^^
Jag har skägg (duh =P) som jag bryr mig inte så mycket om, ibland får den växa hur den vill, ibland så fixar jag till den genom att låta något vara kvar. Men i allmänhet så bryr jag mig inte mycket om den. Och det är här det intressanta händer. När jag väl rakar mig, så vet hela skolan om det (inte exakt but as good as =P)
När jag går runt där med mina rakade kinder, hals, panna, öron, näshår och resten av kroppen, så är det alla som lägger märke. Och alla kommenterar det =P

"Ååh, har du rakat dig?"
"Ååh, har du rakat dig?"
"Ååh, har du rakat dig?"
"Ååh, har du rakat dig?"

(alla säger precis samma sak =P, vad ska de annars säga?)

När jag idag frågade alla varför de kommenterar det så sa alla precis så här:
"Men du har ju alltid skägg och du är hårig, så när du rakar dig så lägger man märke till det"
Yeah, Mr Taliban I am ^^


Kommentarer
Postat av: lyssie

inte alla irakier är håriga (; haha. men iallafall... kroppshår är acceptabelt, så länge en kille trimmar sitt hår och inte låter det växa hur som helst, det är det värsta som finns, killar som inte tar hand om sig själva.. det är inte gay att raka sig :p det är fräsht, och vi tjejer tycker om det (;

2007-12-17 @ 23:43:00
URL: http://lyssie.blogg.se
Postat av: Bahlool

Hahha jag orkar inte raka mig mer än en gång i veckan..tröttsamt men tjejer måste raka sig lite överallt :P

2007-12-18 @ 00:18:02
URL: http://bahlool.blogg.se
Postat av: Willikins

HAHA, bahlool, vilka tjejer träffar du på egentligen? =P

Lyssie: Såklart vet jag det, och om du inte hade klurat ut det så driver jag egentligen, inte så hårig =P, men jag fattar inte varför alla kommenterar det när jag rakar bort skägget =P

2007-12-18 @ 00:25:24
URL: http://Willikins.blogg.se
Postat av: Giv

haha yes jag va en av dem som fråga:)

2007-12-18 @ 15:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0