Tafs?

Ok, jag snuddade vid det här ämnet hos lyssies blogg på kommentarerna men jag tänkte skriva om det i lite mer detalj.
Det finns vissa killar (och den enstaka tjejen =P) som tafsar hela tiden....what's up with that? =P I mean, ok om du gillar personen, ni har roligt, drar skämt, myser lite med varandra och så ^^, men de här människorna håller oftast på sådär med precis alla.
Haha, varför skriver jag om det här?, because it's a bit wierd när man tänker efter, vad ska man göra utav det?, betyder det här att hon gillar mig?, att hon vill ha mig?, men sen går hon och gör samma sak med killen som sitter bredvid, what the hell is going on?!! =P
(det här händer inte mig, I'm just writing about this) Jag har aldrig varit eller kommer bli en sån tafs-kille, although det finns tillfällen då jag undrar varför (haha =P), kunde ha tjänat på det, men jag är bara ingen sån.

Snart ska jag dra ut med grabbarna, ha lite roligt, få se vad vi gör idag då ^^
So, kommer ni sluta tafsa nu eller vad?

P.S
Kom på att en tjej almost touched my boobies today =P

Kommentarer
Postat av: Bahlool

finns ju folk som vill ha uppmärksamhet av allt och alla :P
ena veckan tafsar nån på mig andra veckan ser de mig inte ens :(

2007-12-14 @ 18:28:07
URL: http://bahlool.blogg.se
Postat av: Lyssie

hahahahaha! jag brukar inte tafsa på folk.. bara för att man lägger en hand på deras axel eller känner på deras muskler eller smeker... eh... ja.. haha. kanske det ÄR tafs ^^ hahahaha... OOppsss ;$

2007-12-15 @ 16:15:31
URL: http://lyssie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0