Women!

När ska vi någonsin förstå dom?
Women really are from Venus, it's true, I've figured it out. De är nästan helt andra varelser med sina ologiska, plötsliga påståenden som har absolut inget med saken att göra, de älskar att retas, kan inte (för någon mystisk anledning) leva utan ett 30-tal par skor och gillar att, främst av allt, förvirra oss män.

Jag kan ju nu inte säga att jag är erfaren i det här ämnet men oräkneliga andra män har sagt precis samma sak, och att jag upplever detsamma redan nu är bevis nog för mig.
De är inte lika starka som män men kaxigare. Det finns så många saker att säga om de att jag inte kommer på några just nu =P
De är ibland gnälliga, lata, retsamma/elaka, lekfulla ena stunden och dödsallvarliga den nästa. De kan läsa gömda meningar i nästan vad som helst och när det kommer till känslor som man har till de så kan precis allt du säger (hur rätt det än är) få dina saker utslängda genom fönstret, ut på gatan.
Jag vet nu att jag har sagt en hel del, vissa som en del tjejer absolut inte är/har men om man kollar på kvinnor i den stora bilden så tycker jag att jag har fått minst 3/4 rätt =P

Så om dom är så jobbiga och frustrerande, varför kan vi inte leva utan dom?
I'm not talking about makin' babies, om vi säger att män (på något konstigt sätt som jag inte vill tänka på =P) kunde få bebisar, utan hjälp ifrån kvinnor, skulle vi kunna leva utan dom då? Nej, jag tror inte det.
There's something about them that captivates you. Vissa kan man inte ta blicken ifrån medans andra får ens nyfikenhet att bubbla upp så att man inte kan hjälpa gå fram och börja prata. De har sina små rörelser som man ofrivilligt fångar även ifrån långt håll och deras leenden är alltid uppmuntrande =)
Och sen har vi den viktiga rollen som kvinnor är så bra på att fylla; Mamma-rollen. Det finns inget så starkt eller så rent som en moders kärlek.
Leva med dom?, bah, galenskaper. Leva utan dom?, ännu galnare.

Jag tror inte att vi kommer någonsin förstå kvinnor, men enligt min personliga åsikt, så är det just därför vi dras till dom ^^

Kommentarer
Postat av: Bahlool

lol de är alla cp...men på ett älskvärt sätt :P

2007-12-30 @ 09:33:20
URL: http://bahlool.blogg.se
Postat av: Willikins

haha, precis =D

2007-12-30 @ 11:09:58
URL: http://Willikins.blogg.se
Postat av: Nnai

har varit lite trött på att läsa om att alla kvinnor är konstiga och omöjliga att förstå, och faktiskt lite irriterad på det för att ni är precis likadana:P och jag säger som alla andra säger enligt vår käre vän bahlool;):"alla är inte likadana" och det är vi faktiskt inte. ;) men ditt inlägg var faktiskt riktigt upplyftande, även din kritik mot kvinnor så syns kärleken och hoppet igenom den

2008-01-02 @ 11:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0