Hmm

Ja hörrni...tja ^^
Lol, nej men jag har ingen aning vad jag ska skriva om. Det går rätt bra nu med allt, förutom att jag fortfarande är sjukt skoltrött, (och jag har turen att bli det just den sista biten >_<) men det är bra annars. Jag är ledig hela den här veckan, det är varmt ute och har jag nämnt att jag är ledig? =P

Jag vill verkligen skriva om allt, oavsett om det är något jag kan eller inte kan (gör lite efterforskningar då så lär jag mig något nytt xD) men jag brukar alltid ha såna här gånger då jag inte vad man kan skriva om. Det enda jag kommer på nu är typ gnäll-inlägg (tänkte förut att jag kunde ha såna regelbundet, ungefär som  Peter i family guy om ni sett det; What grinds my gears, handlar helt enkelt om att man sitter där och gnäller om något som irriterar en t ex hur folk slicker sin kniv för att få bort såsen på den osv.) Psst, Annie, backman gjorde det när vi var på din idrottsgrej om du kommer ihåg =P

Så ja...nu visar det sig att jag fixa ett inlägg genom att berätta hur jag inte kan fixa ett inlägg...kewl ^^

P.S
Jag har inget emot när folk slicker sin kniv, men jag tänker; om du tycker att maten är så god och om du är så hungrig, så är det bara att gå och hämta mer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0