Lumpen

Ok, om ni har läst här länge så kommer ni kanske ihåg att jag skulle på mönstring någongång under oktober eller november. Jag hade då litat på att farsan skulle skjutsa mig dit eftersom det ligger i täby (kan ta mig dit men jag hittar inte så bra runt ställen =P) men när jag väckte honom så sa han att han hade lämnat bilen idag och kunde inte skjutsa mig. Vid den tiden så var det försent att åka dit, så jag sket i att gå.

Jag hörde inget av dom, sedan dess förräns igår.  (dndndn!!!)
De hade skickat något till posten som jag måste hämta upp. Det står bara "Militärärende".
Gissar på en varning =P

Tillägg: Jag var på posten och hämta "Militärärendet", det var en varning och en ny tid för mönstring. Better go this time annars ligger jag illa ute =P

lumpen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0