Skoltrött is an understatement

Ok, Jag har inte varit i skolan på sen onsdag, sket i att gå. Jag tänkte att jag skulle ta ledigt torsdag och fredag eftersom jag är vääääldigt skoltrött. Hade 4 dagars helg alltså. Tror ni jag använde tiden och gjorde något utav plugget som jag måste göra? nope =P
Jag har så mycket att göra att det är jobbigt att räkna upp. Om jag ens kommer på allt =P

Fan vad jag inte orkar med skolan längre. Inte bara för att man har gått i skolan i 12 år nu,  nej, jag har inga roliga lektioner. Allt är skittråkigt. And I don't wanna >_<
Engelska som jag dör för, är nästan den tråkigaste lektionen som finns tack vare vår dumma senila lärare. Den lektionen var mitt hopp liksom, den som skulle vara my shining light. But now it's ruined =(
Jag ligger redan efter i typ alla mina kurser förutom en and the creepy thing is, I don't even care =/

Sista året, och så måste jag facka upp och få dåliga betyg. Jag funderar allvarligt på att slacka till skolavslutningen och höja sedan allt på komvux. Seriously.
Men vi får se hur det blir.

school

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0