The Air I Breathe

Såg jag nyss och den var fantastiskt bra!!

Filmen var väldigt realistisk om man bortser ifrån att en av huvudkaraktärerna kan se lite i framtiden =P. Men att den just hade that little twist of fiction gör den bara åh så mycket bättre än vad den skulle vara utan, för ibland är det just sådana saker som får en att undra.

I filmen så får man följa 4 st olika människor med helt annorlunda liv och hur de genom tur, eller ödet, träffas och påverkar varandra.
Skådespelarna är väldigt passande i sina roller och är såna som alla känner som t. ex Kevin Bacon (HAAAHAH, snacka om rolig efternamn, skrattar alltid när jag hör det och tänker på det ^^), Sarah Michelle Gellar och Forest Whitaker (åh, you just gotta love 'im, så jävla bra han är). Att skådespelarna är kända är inte nödvändigtvis en anledning att kolla på filmen men det brukar oftast berätta att man kommer se på något bra =).
Jag vill egentligen inte berätta vad som händer i filmen och utöver det så är jag faktiskt speechless (inte pga att den var SÅ bra, men nästan) Jag är speechless eftersom det är svårt att förklara, man måste bara helt enkelt se filmen själv.

The Air I Breathe

Den får 30 hairs out of 40 on Harry's hairy chest! ^^

Kommentarer
Postat av: Ally

låter ganska bra ju!

men hörrö..jag e nyfiken uj uj.. va vare du fick från lumpen som du fick hämta hos posten? och varför skulle de skicka en varning för? explain please.

hoppas du har en bra dag! kram

2008-04-10 @ 14:03:04
URL: http://alyssas.blogg.se
Postat av: Willikins

Jadu, först så hade jag fått en angiven tid att mönstra, jag hade då litat på farsan som skulle skjutsa men han svek mig =P

Jag ringde aldrig heller till de, och jag hörde aldrig ifrån de igen förräns nu.
De skicka till posten en varning (som jag misstänkte) och en ny tid, så jag får gå och mönstra.

2008-04-10 @ 16:57:40
URL: http://Willikins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0