Uuuh!

Orkar fan inte. Med något.
Problemen här hemma har inte blivit bättre eller sämre, men det tär på en. Kan det inte ta slut snart och låta mig fortsätta mitt?
Jag skrev att jag var trött på skolan innan, gissa hur jag känner mig nu. Har sv nationella tal imorgon 8.20, tror ni jag gjort nått?, nope, har inte ens kommit på VAD mitt tal kommer handla om, let alone write one up =P
Och sen så är det farsans konstanta problem med datan. Han har till och med 2, inte bara en, men han har en sån otur så att något fel kommer upp så fort vi fixat det gamla. Han låter oss inte vara (jag och brorsan), kommer och väcker oss 3 på morgonen för att fixa något som fackat upp.

Sooo tired, orkar inte. Just leave me be =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0