Alhamdulilah

Det är först nu man är mer medveten om allt man har blivit välsignad med och det är lite synd att man först märker det nu. För jag känner mig så lyckligt lottad, och jag är så tacksam för alla gåvor som jag innan tog för givet. Ett tak över huvudet, kläder på kroppen och mat i magen, jag är tacksam för att vara den jag är som person och tacksam för mitt liv. Jag har fått allt detta och mer, åh min gud, din genorositet och din nåd kan jag aldrig återgälda och dina krav i gengäld bara bevisar din givmildhet. Alhamdulilah för allt.

Man ska vara tacksam att ens leva, att kunna gå, prata, höra och se. Ni kanske inte förstår det här och egentligen är det inte menat kanske till er, om någonting så är det en påminelse till mig själv =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0