Cheaters

Ok, personligen så tycker jag att jag är en rättvis person (och jag hoppas att mina handlingar lever upp till de orden). Det finns saker som jag gör och saker som jag inte gör pga diverse anledningar; att jag inte vill, det är inte rättvis eller att jag inte är tillåten att göra. En av dessa saker är otrohet.

Now, jag har ingen tjej så att jag kan göra det men just i det här fallet så tänker jag på om tjejen jag träffar har en kille eller inte. Hon har t.ex en kille och så kommer jag där in i bilden. Not cool.
Sånt skulle jag aldrig kunna göra, no matter what. Egentligen så borde det inte ens gå så långt eftersom tjejen själv ska vara trogen sin kille men att sedan vara medveten om det och gå vidare med det?

Det finns flera anledningar till varför man inte ska göra så (och egentligen behöver jag inte räkna upp de unless you're någon konstig jävel med ett fuckat sinne av rättvisa). Om du håller på med sånt så kommer det hända dig till slut, now that wouldn't be so funny would it?, Om tjejen i fråga gjorde så mot hennes förra kille så kommer hon göra detsamma mot hennes nya kille (dig alltså).

Now det här är typ gamla nyheter, sånt här händer hur lätt som helst, men ändå så kunde jag inte begripa det. Att folk inte respekterar ett nurvarande förhållande, när de är väl medvetna om situationen och försöker ändå. Fucktards =P

Kommentarer
Postat av: Woria

Du låter som en trevlig person, hoppas du hittar den tjejen som är den bästa som finns:)

2008-08-10 @ 16:12:35
Postat av: Willikins

Ööh..thx =P

2008-08-10 @ 16:33:07
URL: http://willikins.blogg.se/
Postat av: Jakio

I fell in love with you efter de här inlägget

2008-08-10 @ 23:57:31
Postat av: Willikins

Du vet att jag kan se Ip-adressen på den som kommenterar och Woria är jakio =P

2008-08-13 @ 22:33:27
URL: http://willikins.blogg.se/
Postat av: Fan

Fan ta systemet ja vill va anonym//woria

2008-08-14 @ 23:23:10
Postat av: Woria

Fan ta systemet ja vill va anonym//woria

2008-08-14 @ 23:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0