MIN kvinna

Jag har tänkt mycket på förhållanden den här helgen (innan någon kommenterar: nej jag är inte kåt =P). Jag menar, jag vill hitta någon att dela saker med men det där allvaret som jag inte kan bli av med när det gäller sådant skulle göra det nästan omöjligt att hitta någon. Besides, kraven jag skulle ställa, let's just say att såna kvinnor inte går att finna i de här trakterna =P

En av de kraven är t.ex hennes utseende i offentliga platser. Jag vill inte att en massa killar keep eyeballin' my woman. Och för att göra mig fullkomligt förståerlig så menar jag hennes klädstil naturligtvis. Missuppfatta inte det här som svartsjuka, eftersom det ska ju inte finnas en anledning till att visa naveln eller ha på sig någon enkel kort kjol. För om anledningen skulle vara "att se fin ut" så är det kört. Man behöver inte visa lite urringning eller ben för att vara fin, man behöver visa personlighet. Urringning och ben är endast för mig, resten kan gå och leta upp en egen kvinna =P
Annat skulle t.ex vara fester. Jag har ju inget emot de, men jag skulle inte gilla att min tjej skulle gå på en fest som jag inte går till. Jag menar, visst kan man dra med kompisar och ha kul men det är inget man skulle inte kunna leva utan, besides kul kan man ha på andra sätt än festande.

Now, jag vet att det här skiljer sig väldigt, väldigt mycket ifrån de normala när det gäller sådant här (jag menar, vissa kvinnor anställer en barnvakt för hennes 1-åring medans hon är ute och festar och mannen jobbar sent, det är normalt). Jag  försöker inte ändra på någon, jag säger inte att tjejer ska vara på det här viset, jag säger inte att dagens kvinnor är fel, jag sa :"let's just say att såna kvinnor inte går att finna i de här trakterna =P". Alltså, min bild av en möjlig partner är helt annorlunda än vad det finns idag, eller runt trakterna rättare sagt =P
So in the end, I'm just voicing the futility of finding someone here ^_~


Kommentarer
Postat av: Me So Horny

Tror att namnet förklarar de mesta

2008-08-18 @ 17:45:29
Postat av: Willikins

Vad har jag sagt om att kommentera här? =P



Ok ok, you know I try humpin' everything that moves ;P

2008-08-18 @ 23:21:39
URL: http://willikins.blogg.se/
Postat av: Guess Who

Emo is a German name.



Consequentially, all Emos are German.



And using circular logic, all Germans are Emo. (Lead this train of thought to as much humor as possible, so says I)



Sorry. It's because I miss you so much right now!



>_>

2008-08-19 @ 01:18:01
Postat av: Willikins

HAHAHA, shit, I luv you guys =D

2008-08-19 @ 08:50:32
URL: http://willikins.blogg.se/
Postat av: Miran

Om de där Emo inlägget va mirans skulle de inte förvåna mig, men miran F*** You sluta med dina gay skämt

2008-08-19 @ 10:28:08
Postat av: Not Miran

Det var inte Miran. Guess again :)

2008-08-19 @ 12:02:41
Postat av: CHFATMAN!

NANANANANANANANA CHFATMAN!!!!!!!!!

2008-08-19 @ 22:37:26
Postat av: What

Weeeem e det då?

Chfatman?

2008-08-19 @ 22:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0