Same old, same old

Om ni läser då och då här så vet ni att jag hatar förändringar, jag vill att saker ska alltid vara som de är. Men världen har sina egna idéer =P
Thing is, även om saker runtom förändras så betyder det inte att jag gör det =P At least, I hope ^^

Jag har alltid haft en bra självkänsla, jag känner mig själv väldigt väl och jag trivs jävligt bra (the "intern-jokes" är bevis nog =P) och det är nu jag undrar om jag har verkligen förändrats eller inte. Och det är också nu jag kommer på att frågan är en dum en =P; of course I have. Well, inställningen har i alla fall inte ändrats, så mycket vet jag =)
Äärh, vet inte syftet med det här inlägget, hur som helst så fick den mig komma på något bättre för nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0