Stuffs

Jaha, inget speciellt på gång, det är jobb som vanligt, nya människor kommer in just nu och ännu fler ska komma. Fått högre provision nu så mer pengar för våra sälj ^^
Skolan kommer ju snart, 19:e augusti, om 13 dagar alltså, omg!!, måste ändra lite i schemat på jobbet dåra.
Sen så är det Ramadan också och då måste man ju fasta fastän man inte bara har jobb, utan skola också!!! kommer fan dö =P, nejdå, det fixar sig, kommer bli intressant faktiskt, för all min prat om religion hit och dit så är det här the golden hour då jag bevisar om jag håller mitt ord, kind of a test, you know? Få mäta min viljestyrka =D

Sen så har jag bestämt mig för att köpa något, något som jag är jääävligt sugen på men jag kommer inte berätta det för er förräns jag fått tag på det och har det här hemma =P

Kommentarer
Postat av: Why

Snälla säg va du ska köpa Please// Chfatman

2008-08-07 @ 13:35:08
Postat av: Willikins

Nevah!! ^^

Otur är ofta förknippat med saker som man skryter om, och det här är något jag är väldigt sugen på så det får bli hemligt =P

2008-08-07 @ 22:53:51
URL: http://willikins.blogg.se/
Postat av: En väldigt tjock viasat säljare

Håll käften kommer hitta dig en vacker dag och stabba dig i ARSLET!

MVH

Chfatman

Ps puss o kram

2008-08-08 @ 12:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0