The Future

Nog med det förlutna, även om jag med förtvivlan och tveksamhet blickar åt det andra hållet eftersom det finns ju så mycket att lära sig av det förgågna!! Misstag, Historia, not to mention orsaker till händelser som utspelar sig idag.

Framför mig ligger min framtid. Det känns som om jag befinner mig i en mörk tunnel med bara en ljusstake som får fylla rollen av en fackla, dess svaga ljus illuminerar inte mer än en meter fram. Och här har jag traskat i 19 år. Jag har ingen aning vad som väntar framför, aldrig gjort det, men jag blickar nu framåt med en känsla av ivrighet. Jag måste gå framåt, jag vill se hur min framtid kommer se ut. Jag vill se vad ödet slänger åt mig. Men mest av allt vill jag se vad som finns i slutet av tunneln. En känsla av oro slår mig vid den tanken, men någon gång måste jag komma ut i ljuset ^^

Kommentarer
Postat av: husse

Damn mannen du är fööööööör djup!

2008-08-10 @ 23:56:16
Postat av: Willikins

Lol, sluta kommentera här, du drar ner på kvalitén =P



HAHA, vilken kvalité? ^^

2008-08-11 @ 16:50:56
URL: http://willikins.blogg.se/
Postat av: Husse

Kaxig va, nu ska ja alltid kommentera;P

2008-08-12 @ 13:49:21
Postat av: Susanne

Vilket härligt inlägg. Tack så mycket, en bra påminnelse om att vi bör se lite längre än vad som finns precis framför näsan på en. Tack! Inshallah kheir. Önskar dig allt gott i framtiden.

Ha en bra dag:D

2008-08-13 @ 10:20:04
Postat av: Wtf

Wtf e de här, susanne pratar arabiska de va otippat!

2008-08-14 @ 01:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0