Tila tequila shit

Ok, jag tänker nu gå på det här starkt eftersom det är jävligt löjligt. När de visar program på tv om vem ska få ha sex med vem, vilket får mer uppmärksamhet än uppståndelsen i Georgia, ja då vet man att man har korsat gränsen. Det ska finnas en gräns till hur idiotisk världen kan vara och där vi är just nu så verkar det som om vi kommit över den ett ganska bra tag sedan. Jag menar, who gives a fuck om snubbe A hångla med Tjej C? seriously, har du verkligen inget bättre för dig än att kolla på sånt strunt? Jag menar, FFS vill jag kolla på porr så kan jag hyra en rulle eller beställa det, då har vi i alla fall en åldersgräns vafan. Pfft, ser sånt bajs redan när man är 11 år, inte undra på att en massa tonåringar fuckar ur. Fucktards =P

Kommentarer
Postat av: Proletären

Ursäkta mig.. men man tankar porr nuförtiden.. GRATIS... lolz :)

2008-08-14 @ 18:52:34
Postat av: Geish

Miran sluta skriva i den här bloggen du förstör den bara

2008-08-14 @ 23:22:09
Postat av: Willikins

HAHA, era sjuka jävlar........och ja, jag vet att man tankar ner den =P

2008-08-15 @ 15:47:56
URL: http://willikins.blogg.se/
Postat av: Bahlool

lol jag får upp rutan med Tilla ga7ban hela tiden när jag loggar in på msn :P

2008-08-16 @ 22:04:00
URL: http://bahlool.blogg.se/
Postat av: Proletären

LOLIZ, Bahlool.. patcha bara din msn klient på www.mess.be så slipper du Tila Tequila ga7ban... fan va coolt att ni använder en 7:a.. respekt

2008-08-19 @ 12:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0