Undercover Brother

Ok, I fredags så hade vi dragit på bio (ska skriva om det efter det här inlägget) men efter det så drog vi hem till chfatman. Alla satt och vi kollade på tv, och där på tvn så var det en film. Jag vet inte vad den filmen heter (kanske som rubriken på inlägget?) och jag vill egentligen inte heller veta =P
Cuz it SUCKED, big time!! But then again, that was the whole point med den filmen. Den handlade om hur det finns en inre strid mellan svarta och vita människor, a secret society sådära som bekämpar den andra (fast det låter MYCKET coolare nu när jag berättar, så var inte fallet i filmen)
Jag hade, redan efter 6 minuters tittande på filmen, valt ut den till världens sämsta i världshistorien. Jag kunde inte fatta att jag kollade på det här av ännu en anledning, och det var den stora skillnaden mellan filmen ifrån bion, nämligen The Dark Knight! (inlägg om det längre upp ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0