Updatez

Jaa, här har jag tänkt skriva vad som har hänt senaste dagarna och vad som kommer hända de närmaste dagarna framöver =P
Just nu går det lite sämre på jobbet (det är sådär upp och ner för några) men jag tycker att jag har gett försäljning den chans den förtjänar, jag klarar mig, jag säljer men väljer helst något annat =P, så jag tänker leta efter ett annat jobb nu när skolorna börjar och jobb blir lediga, sen säger jag upp mig.

Skolan börjar snart och jag kommer ha 1 enda kurs, HAHA =D, hur soft som helst men det passar PERFEKT med mina planer och det är att jobba + plugga ^^

Anyways, enough om tråkiga grejer om mitt tråkiga liv, ska försöka lägga in ett inlägg med mening =P ^_^

Kommentarer
Postat av: waria

Whats up next dawg, va ska du fixa för jobb

2008-08-14 @ 01:25:37
Postat av: Willikins

Siktar på Ica i sollentuna =P, skulle passa perfekt fyfan men vi får se, någon stabil tim-lön i alla fall =)

2008-08-14 @ 07:43:32
URL: http://willikins.blogg.se/
Postat av: warias bror

okeeej nice lycka till då:D

2008-08-16 @ 00:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0