Yo

Jaha hörrni, var ett tag sen eller?
Har inte haft något att skriva om eller så har jag bara inte haft tid, spenderar tiden på dataspel då jag inte är på jobbet eller skolan =P på tal om jobbet så kommer jag nu flytta över till ett annat projekt; Kombi-lotteriet! Där är det mycket, mycket lättare att sälja än på viasat och fastän provisionen är mindre så hamnar man på en lön på 150:-/h om man säljer 14 på en dag, vilket är inte svårt att göra ^^
Sen så startar ett nytt projekt, Glocalnet och där kommer man sälja mobilt bredband till befintliga kunder, och just befintliga är viktigt eftersom det är då enkelt att sälja till de. Få se hur det projektet kommer gå, kanske en plats i framtiden, vem vet? =P

Aja, har inget bättre att komma med förutom den här lilla uppdateringen, skriver ett inlägg när jag kommer på ett bra ämne =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0