A couple of things of this and that

Well, Min data är paj, grafikkortet är kört och fastän jag försöker omformatera så fastnar den, har nu varit utan den i typ 4-5 dagar. And I realized how empty my days are without it, seriously jag har absolut INGET att göra förutom att sitta på datorn, quite disturbing, måste komma på något att göra, I'm thinking of drawing. Har alltid varit skitdålig på det men jag är jävligt intresserad, I'm sure I can learn if I try hard enough, komma på lite knep and stuff ^^
De första dagarna spenderade jag på att läsa 2 böcker som jag hade, my forgotten passion, och blev klar med de på 3 dagar =)

Just nu använder jag brorsans data när jag kan och väntar tills min blir upphämtad och reparerad. In the meantime så har jag också funderat på att skriva av mig, helst på engelska. Tänkte skriva om det som kommer upp i huvet men främst om människans natur, personligheter/personliga konflikter och hur en människa fungerar. Sounds tricksy, yes men jag tänker ofta om sånt. Väldigt ofta. Maybe I'll get something out of it, säkert något bra till mitt projektarbete and if not så håller jag åtminstone på med något.
Thing is, jag vet inte om jag ska skriva det här på bloggen och sen lägga upp en bearbetad version av det hela (om det någonsin blir klart =P) eller om jag ska spara det på ett textdokument på datorn, bearbeta den och SEN lägga ut den. The latter sounds more tempting eftersom det finns en högre chans att låta vettig och som någon som har tänkt till lite, inte någon svamlande text =P

Anyways, you have a happy new year fatties ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0