Just in case

Jag skriver nu det här utifall jag skulle vara borta ifrån bloggen på ett tag. Anledningen är min stackars dator som låter just nu som en gammal flygplan från 60-talet med knappt någon bränsle kvar. Ljudet är överdrivet högt och det blir värre och värre för varje dag=P. Så om jag försvinner här för ett tag så har jag antingen hamnat på sjukhuset/dött eftersom datorn sprängdes på mig eller så har jag tur och den gör det när jag inte är omkring, då jag får vänta tills jag får en ny =P


Kommentarer
Postat av: Bill Gates

Jaaa du får väl öppna datorn och höra efter?



Låt inte namnet luras.. jag är ingen expert, men jag tror problemet rör sig, troligtvist, om en fläkt. Kan det vara något som har fastnat i en av fläktarna? Kan det vara en av läsarna eller hårddiskarna som har havererat?!?!?!



DON'T MISS THE NEXT EPISODE OF WILLIKINS' HOMO-EROTIC (and technologic) ADVENTURES!!!!



ZIMBABWE INFLATION!!!

2008-12-22 @ 16:16:08
Postat av: Willikins

LOL, crazy bastard ^^

2008-12-23 @ 12:35:53
URL: http://willikins.blogg.se/
Postat av: Miran är homo

Namnet säger allt

2008-12-23 @ 12:58:26
Postat av: Bahlool

mm tror det är fläkten också..hade samma problem och då la en av fläktarna av

2008-12-25 @ 10:19:44
URL: http://www.bahlool.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0