Comfortable ^^

Det är vad jag känner när jag ilar runt i skolans korridorer =D
Jag känner 3/4 av alla där, jag är glad, jag hälsar på varannan person som jag går förbi och jag känner mig väldigt bekväm ^^
It's flowin' =P, man är social, man har roligt, drar ett skämt med den här, går och pratar med den andra, småskojar med en tredje (tjej) som är söt ^_^

Först allt det här med giftermål och grejer och nu så visar det sig att jag har en beundrare också, är jag en tjejmagnet utan att jag visste eller?, lol =P

Och du får fan sluta se så jävla vacker ut, you're driving me crazy xD

Kommentarer
Postat av: Nora

snacka om självsäkerhet ^^
=P

2008-02-12 @ 23:17:45
URL: http://noniiis.blogg.se
Postat av: Willikins

Haha, på mig själv när det gäller looks?, hell ye =D
Fast jag har dåligt självförtroende när det gäller främlingar, är alltid lite tillbakadragen

2008-02-13 @ 08:11:08
URL: http://Willikins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0