Horoskop

Jag tror inte på det där med horoskop trams, det är bara löjligt =P
Visst kan man läsa något som man tycker stämmer in bra på en, som t ex; "Du har ett stort problem framför dig, men det klarar du", Halloooooooo, det finns tiotusentals med samma horoskop som dig, tror du de alla har "ett stort problem framför sig"?. Det är bara vaga påhitt som kan stämma in på vem som helst, prova läs de andra horoskopen, de som inte är dina och se att även de passar in ibland.
Fastän jag vet allt det där, så läser jag min ändå om jag råkar ha en tidning i handen =P men först måste jag förklara en sak.

Jag är född 25 januari, jag är alltså 19 år gammal just nu, MEN i mitt pass så står det att jag fyller år den 25 oktober.....that's 9 months later >_<
Jag vet inte hur det där gick till, men jag gissar att receptionisten som tog emot vår info när vi först kom till sverige såg fel, eller så var det farsan som råkade skriva 1:an framför nollan när han fyllde i, lol =D
Därför, mina kära barn, så läser jag alltid Vattumannen (jag som inte kan simma, how ironic =D) och skorpionen.
Jag tänkte att jag kan lägga ut båda här på bloggen varje dag, just to see what'll turn up =P

Aquarius (1/20-2/18)

Look beneath the surface. What are people doing? You'll see a fun pattern.

Ööööh....ok =P

Scorpio (10/23-11/21)

Finding time for friends is tough -- so throw a party to seem them all at once!

Haha, det där är lite sant, jag har inte varit ute med kompisarna på typ 1 månad O_o, det där med fest, ja, det finns en fest nu på helgen men det är andra kompisar och jag kommer inte gå på den tyvärr =/.


Kommentarer
Postat av: Nora

Hahahahah =) kul skriv de varje gång.. för ja har också vattumannen =D

2008-02-21 @ 22:42:31
URL: http://noniiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0