Is it time already?

Jaha, så nu har morsan pratat med folk i Irak och nu så väntar vi på svar om jag ska ha en fru eller inte =P
Det här verkar verkligen bli av...läskigt faktiskt. Föräldrarna har tagit upp det här med att hitta en fru åt mig men varje gång så glömmer man det, eller viftar det åt sidan efter ett par dagar, men inte nu O_o
I don't mind, tjejen verkar väldigt söt (såg henne på en videoinspelning på ett bröllop *psst* hon dansar fett najs ;D) men är det inte lite för tidigt?
Känner mig redan väldigt nervös men jag har mycket värre framför mig; resa till irak, träffa hennes föräldrar, sitta där med våra och hennes släktingar....alla kommer kolla på mig, omg =D

Aja, någongång får man gå igenom det, and the girl seems worth it.....vi får se ^^


Kommentarer
Postat av: Nora

Säger en sak bara:
Alla tjejer och killar i Irak eller andra länder i mellanöstern som har det dåligt (och ska inte dra alla över en kam, men dem flesta) säger ja till en kille som friar från utlandet bara för att komma ut från de livet dem lever.
Alltså, va inte så säker på att den tjejen säger ja till ditt frieri bara för att hon älskar dig, ja menar kan de va kärlek? du i sverige hon där.. oki ett undantag om ni träffats förr o så..
men i alla fall nästan alla där har de dåligt, och ändå om dem har gott om pengar så är de inte tryggt o bo där, de räcker med att man går på fel sida av stan och BOOM! så var man död, så ja menar alla vill komma ut!
T.ex. till sverige .. så sj jag skulle aldrig gå me på att gofta mig me en kille som bor i irak, sjklart ja ska gifta mig me en irakisk kille men som bor i utalndet.. t.ex. sverige eller nån annan stans.. förr annars känns de som om dem utnyttjar mig för att komma till FRIHETEN. ^^
Krossade ja dina drömmar nu? =)

2008-02-10 @ 15:48:22
URL: http://noniiis.blogg.se
Postat av: Nora

*Gifta

2008-02-10 @ 15:49:48
URL: http://noniiis.blogg.se
Postat av: Willikins

Haha, tror du inte att jag har tagit det i beräkning? ;D
Nej, den här familjen är annorlunda, inte bara för att de har pengar (säkert rikare än oss här i sverige =P) och det är inte friheten. De är faktiskt väldigt osäkra om det här med utlandet. Tjejen i fråga är släkt med brorsans fru och de var väldigt skeptiska med det här att lämna irak, så jag behöver inte oroa mig om det där =)

2008-02-10 @ 16:33:23
URL: http://Willikins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0