Men vad nu då?

Jag vet inte varför men jag känner mig nere =/, orkar inte göra något, varje dag är tråkig och jag orkar inte in på msn.

Hmm, känslorna börjar typ komma tillbaka (like I knew they would, har förvisso aldrig försvunnit but they were dormant kan man säga), fast jag kommer ignorera de, enklare så =P
So what to do?, tututtutu, jag kör en skriv-vad-som-kommer-i-huvet-inlägg och så får vi hoppas på att resultatet blir bra =P

You know what bothers me the most?, folk som skyller ifrån sig!
Idioterna är ju just det; idioter och begår därför misstag, sen kommer dessa idioter och försöker vara smarta genom att skylla det hela på någon annan. Vad kan man säga till såna människor? =/
Vissa personer vill inte inse sina misstag eller erkänna de och det är nästan ännu värre. ALLA gör vi misstag, det finns inga undantag, så snälla sluta med er högfärdiga stolthet som jag inte köper för en toffla =P

Lol, vilket ämne det blev, fits with the mood I guess =P
Hur som helst, här har ni dagens horoskop

Aquarius (1/20-2/18)

Energy is coming your way in the
form of a charming person from a different culture - I certainly hope so, varit sugen på att diskutera och träffa någon ny =P

Scorpio (10/23-11/21)

The world is a beautiful place, even if that beauty takes some effort to see   - Ser man på, fits the mood too, ett sånt där typiskt cheer-up message =P


 


Kommentarer
Postat av: Nora

Hahhaha få se om de stämmer.. e också vattumannen =)

2008-02-24 @ 19:13:30
Postat av: Willikins

;)

2008-02-24 @ 19:17:11
URL: http://Willikins.blogg.se
Postat av: Nora

Tro mig.. nuförtiden e ja inne i msn mer än någon annan gång =P
enbart för att retas med bahlool =P

2008-02-24 @ 19:23:25
Postat av: Nora

Oj *3ammu bahlool, för han e visst 61
nu =)

2008-02-24 @ 19:24:17
Postat av: Willikins

HAHA =D, jag har också hans msn men vi chattar inte mycket, han är läskig =P

2008-02-24 @ 20:12:32
URL: http://Willikins.blogg.se
Postat av: Nora

hahahah.. nee han e inte så läski som han verkar, han e rätt rolig =)

2008-02-24 @ 20:33:54
Postat av: Bahlool

för en som ogillar horoskop så tar du upp det rätt ofta ;) och jag har varnat dig för det med känslorna :P men vänta du bara..snart bränner du dig ordentligt och jag kommer vara läskigare :P

2008-02-25 @ 05:45:50
URL: http://bahlool.blogg.se
Postat av: Willikins

Jag har med horoskopen bara för kul skull, de är bara löjliga egentligen ^^
Och jag kommer inte bränna mig, har lärt mig en läxa, that stuff is dangerous, jag går inte nära det =P
Och du är inte alls läskig, monster finns inte på riktigt =D

2008-02-25 @ 08:35:51
URL: http://Willikins.blogg.se
Postat av: Nora

Hhahahahha.. va roliga ni är..
( jo monster finns =P)
haha skoja bara..

2008-02-25 @ 10:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0