Mister Busy

Jag har inte inte skrivit på ett tag så jag tänkte göra det nu =P
Jag har/kommer fortfarande att vara, konstigt nog, en väldigt upptagen man på senaste tiden.

Först så är det överdrivet mycket plugg ända fram till vecka 8 (9 är det sportlov, YAY ^^) och sen så har jag varit sjuk i typ 4 dagar + att morsan och brorsan har varit i Irak för att hämta hans fru hit till sverige och igår så kom de hem! =D
Jag borde egentligen vänta med det här men jag kan inte vänta tills de får barn!!, tänk er, jag blir en farbror!!! ^^
Haha, fan vad coolt, och jag som älskar bebisar, omg, jag blir fett ledsen om han inte får feta köttbullekinder xD, men det är lugnt, jag får bara göda honom ordentligt ;D


Kommentarer
Postat av: Nora

Grattis för att du ska bli farbror. =)
Älskar också små bebisar och att dem är mulliga är bara plus i kanten!

2008-02-07 @ 19:34:29
URL: http://noniiis.blogg.se
Postat av: Willikins

Haha, neej, jag ska inte bli just nu, jag tänker bara framtidsmässigt, can't wait to be one =D

2008-02-07 @ 20:03:16
URL: http://Willikins.blogg.se
Postat av: Marcus

Är morbror åt 4 ungar från 0.5-3 år, de är så sjukt härliga hela bunten. Kan förstå din längtan :)

2008-02-08 @ 12:52:05
Postat av: Penna

Barn - the wonders of life..

2008-02-08 @ 18:59:11
Postat av: Willikins

Marcus: ååh, vad härligt! ^^
Penna: vissa stunder med barn är helt enkelt priceless =D

2008-02-08 @ 20:33:39
URL: http://Willikins.blogg.se
Postat av: umzacharia

Köttbulle kinder är ett plus =) hehhe

2008-02-13 @ 09:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0