Pöh!

Bluäh!, skitjobbigt när man inte vet vad man ska skriva sådär, blir alltid jobbigt att uppdatera bloggen och skriva något nytt.
Anyways, just nu så är det lugnt, skitlite plugg kvar, smågrejer, äntligen klar med allt jobbigt och efter nästa vecka är det sportlooov xD

Idag ska jag ut med kompisarna, det var fan längesen så det måste man göra, ska köra lite bandy, röra på kroppen och naturligtvis, tackla sönder alla ^_*
Hmm, vad ska man skriva om dåra?, inte mycket på gång, ska bara lata sönder mig de närmaste dagarna =)
Efter sportlovet så kommer några kurser som t ex Matte och franska ta sluuut ^^, och så kommer jag börja på nya roliga grejer som religion (MVG där, Mwuahahaha ^^), Foto (kommer kanske vara ensam där, men vi får se) och...annat som jag glömt, haha =D

Anyways, hoppas jag hittar något roligare att skriva om snart än sånahära tråkiga inlägg =)

Kommentarer
Postat av: Nora

Hahah.. fan va gött med sportlov.
Sj har jag redan sportlov nu men den tar slut snart :(

2008-02-15 @ 18:12:59
URL: http://noniiis.blogg.se
Postat av: Theresan svarar

tack tack ;D

2008-02-15 @ 19:11:12
URL: http://theresaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0