Promenad and my favorite parrot =)

Idag så var det speciella grejer för olika årskurser och eftersom jag inte hade något att göra så gjorde jag en kompis sällskap och var med på en promenad =)
Vi hade roligt, gick omkring i skogen och pratade om allmänna saker (if you call my underwear allmänt =P) och det var skönt att röra på sig lite, lite motion behövs ;)
Men eftersom jag inte hade något för mig efteråt (kl12) så bestämde jag mig för att dra hem till hampan och hälsa på min favoritgoja ^^
Idag var han jävligt rolig, värsta energisk and playfull =D. Jag satt på hampans data med honom sittande på axeln, och så börjar han plötsligt bita mig på halsen, när jag försöker skydda mig med handen så trycker han sig emot den!, visar sig att han var kelsugen just då, gullig han är!! ^^ Och så höll han på i typ en kvart, kom hela tiden tillbaka till mig när hampan tog bort honom. Och så åt han lite godis, bajsade på mig som vanligt, you know =)
Och naturligtvis så är mitt besök inte värt någonting om jag inte tar bilder på den lille rackaren xD



goja3

På den tredje bilden så vände han sig bort i sista sekunden, haha =P
Överdrivet gullig han är, skitrolig, damn I love him! ^^

Kommentarer
Postat av: Nora

Naaw.. va söt =D han liknar dig en aning faktist =)n

2008-02-13 @ 22:02:46
URL: http://noniiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0