Sista dagen i skolan innan sportlovet

Idag har det varit en väldigt enkel och skön dag.
Kom på morgonen och redovisade på naturkunskapen (utan min arbetskamrat =P), kollade på film på engelskan och sen lunch ^^
Sen så har jag faktiskt inte gjort något, bara hängt med kompisar i skolan och sitter på min kompis persondatorer-lektion just nu =P

Och när man kommit hem så får man äta av morsans obeskrivligt, överdrivet goda pizza!, kan man önska sig något mer? ^^
Nu är det sportlooov! =)

Dagens horoskop (tog ifrån City-tidningen den här gången);

Vattumannen (21/1-18/2)
Din kärlek vill gärna att ni gör något helt ensamma och utan inblandning av släkt eller vänner. Och även om du inte riktigt känner för det hela så blir det bra.

HAHA, I wish =P

Skoprionen (24/10-22/11)
Din kärlek kan hjälpa dig med några tankar. Kanske kan ni också fundera ut en lösning på bråket mellan dig och dina arbetskamrater.

Hmm, dunno vad jag ska säga där faktiskt. Och jag har inte bråkat med några arbetskamrater =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0