What's up?

The roof, haha nej jag skämta =P
Just nu är jag hemma efter att ha umgåtts med kompisarna, ätit lite baqlawa xD

Hmm, det är inte mycket på gång faktiskt, min kompis fest imorgon som jag kommer inte vara med på, vilket jag börjar bli ledsen över. Det är ju en fest, kanske man kan tänja lite på gränserna och gå dit man inte vågar gå i vanliga fall?, det är ju en sån atmosfär där man kan dra sånt...hmm =/

På onsdag så kommer jag dra iväg med brorsan och hans kompis till el-giganten för att köpa några grejor, ska köpa mig ett par hörlurar till min mobil så att jag kan ha den där latmiya som är fast i huvet på mig =D
Men orka vänta till onsdag >_<

På bröllopsfronten så blev jag nekad, LOL =D, men sen så tog de tillbaka det och funderar nu fortfarande om de vill ge sin dotter i giftermål till mig, fast det här är bara föräldrarnas åsikt just nu, har ännu inte hört vad tjejen tycker =P

That's about it ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0