And who are you to judge?

Vet ni vad jag hatar?, vet ni vad som får mig att tappa tålamodet och få mitt ständigt närvarande leende och munterhet att försvinna?
När någon skitstövel kommer och anklagar mig för saker som jag inte har gjort!! När denne också börjar, utifrån de falska anklagelserna, hacka på mig och försöker läxa upp mig. För saker jag inte gjort!!!!!!
Guargh!!!, fan vad lack jag är, har lust att slå sönder någon igen '~'

Nu skulle det där fotot på mig med mörka moln i bakgrunden passa in, Annie du får fan fixa den åt mig =D
Haha, aja, fick i alla fall ett leende när jag mindes det där ^^

Tillägg: Here it is!

wrath

Don't you Ever, mess with me xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0