Feelings

Jag kommer väldigt ofta tillbaka till det här ämnet men som vanligt så beror det oftast på att det är viktigt för mig =P
På senaste tiden så har jag blivit mer och mer fascinerad av det, det här med att vara kär. Det är så oerhört svårt att förklara men jag har typ nästan tagit mig på det som mitt livsuppgift ^^
Att vara förälskad är väldigt feltolkat hos väldigt många tycker jag. Det beror på hur förälskad du är i den personen, det kan vara pga hans/hennes looks (när man inte egentligen känner personen), det kan vara pga av att du bryr dig om den personen (A very close friend som man kanske har missuppfattade känslor för) men sist men inte minst, om det är alla 3 (true love????)

Vad är det som egentligen gör så att man blir kär?
What I wouldn't give to have that question answered!

Well, en sak har jag i alla fall lärt mig, och det är att du kommer alltid, ungefär 90% av fallen, fortfarande vara attraherad av personen som du var kär i, även efter typ 10 eller 15 år.
Kan känslor leva kvar så länge?, well, jag jobbar på det, takes time =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0