For Every One, There Is Another

Man stöter ofta på inlägg i andras bloggar där man bara har lagt ut en låt, antingen som en länk eller dess video ifrån youtube (how do you do that?, jag kommer inte på det =/). Jag tyckte förut att såna var lite pointless eftersom det finns ju inget att läsa (duh =P) och folk har så olika musiksmak så det är inte säkert att jag gillar låten, så det är sällan jag klickar på länken, men nu är det dags för mig att lägga ut ett sånt inlägg.
Jag har inte kunnat få ut låten ur huvet i nästan två dagar nu, inte bara för att den är bra, utan också för att den förklarar eller relaterar det jag känner så jävla bra, och då slog det mig; Folk lägger inte ut såna inlägg för att jävlas, eller för att den är bra, utan också kanske för att låten berättar hur personen känner.
Aja, enough talk, låten håller ni att lyssna på redan nu vid det här laget (unless ert internet är trögt eller så är ni väldigt snabba på att läsa =P)
P.S
Namnet på låten är fel i musikspelaren, den heter egentligen ; Santana - Sideways feat. Citizen Cope

Sideways Lyrics:

You know it isn't easy
For these thoughts here to leave me
There are no words to describe it
In french or english
Cause diamonds they fade
And flowers they bloom
And I'm telling you

[Chorus:]
That these feelings won't go away
They've been knockin me sideways
They've been knockin me out lately
Whenever you come around me
These feelings won't go away
They've been knockin me sideways
I keep thinking in a moment that
Time will take them away
But these feelings won't go away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0