Miss fatty-bom-bom

Fat I am! ^^
Haha, glad också =P, nej det tycker jag inte att jag är, inte tjock egentligen men med min enda stora magruta så är det fortfarande något jag inte helt kan förneka =P
Mycket pratas det just nu om utseende och sånt så jag tyckte att jag själv kunde tränga mig in, and here goes; I don't give a damn! ^^
Not like don't give a damn som att jag inte bryr mig om disskussionen eller era tycken, no, I don't give a damn om utseende. Om det är vad man letar efter i sin partner så är man bara dum, nej nej, förlåt let me rephrase that, man är Bimbo - multiplicerat med oändlighet ^^
Visst äre det som fångar intresset i första början, och ja man brukar ge dom "snygga" tjejerna en extra blick eller fem =P, men det betyder inte att dom, på något sätt, är mer åtråvärda än en annan tjej; och innan ni skriver: ENLIGT mig =P Det finns säkert otroligt många därute som inte håller med men jag kan tyvärr bara prata för mig själv och det är så jag tycker.
Det är inte lätt för tjejer å veta att vissa killar bryr sig inte egentligen om du har en ny mascara på dig eller inte, utan mer om vad som kommer ur din mun. Jag är en själv, och känner flera, som blir attraherade av kvinnor och värdesätter de högre än andra just för att det är roligt att vara omkring dom =)
Trust me, looks are overrated, ha kul med någon som du trivs med och som får dig att bli glad ^^

Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha, en magruta hahahaha. förresten...är det en verkligen en ruta eller kanske en ovalformad cirkel`? haha
Utseendet, det är det första man ser, men sen om personen ifråga inte har nåt innan för skallbenet så faller allt. Och ofta kan någon som kanske inte är attraktiv, se väldigt snygg ut när man väl lärt känna personen.

2008-01-14 @ 15:11:47
URL: http://nnai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0