No rest

jag vaknade idag kl 2.30...på morgonen!!!
Låg kvar i sängen såklart, försökte sova om men kunde inte och senare gick jag hela tiden in och ut ur det. Jag slår vad om att det blev så just för att jag skulle hämta mina glasögon idag, har ju redan väntat i 3 lååånga veckor och sista dagen fick jag också vänta tills synsam öppnade (kl 10).
Anyways, nu har jag på mig dom, kan inte fatta att jag såg så dåligt förut, damn!. Jag tog på mig de direkt, redan i butiken och har inte tagit av mig dom tills nu, gick runt i centrum och skrattade som en galning, folk fatta ingenting; I can see!!!! =D

Haha, verkar konstig and stuff, I know, men jag är en sån person som lär sig mest genom observation och när min syn försämrades så kändes det, nej jag blev fakiskt okunnig. Kunde knappt se tavlan i skolan och det gjorde så att jag inte kunde skriva ner anteckningar and stuff.
Well, nu ska jag stirra på något med glasögonen och sen utan, med - utan, med - utan, med - utan........... =D

Kommentarer
Postat av: Nnai

Haha, din sista mening i inlägget-klockrent;) "Well, nu ska jag stirra på något med glasögonen och sen utan, med - utan, med - utan, med - utan........... =D
hahaha, grattis till nya glasögon:D

2008-01-03 @ 16:03:28
Postat av: Willikins

Haha, tack, men det är ju så, värsta skillnaden, lite skrämmande att jag såg så dåligt faktiskt nu när jag kan se så bra =D

2008-01-03 @ 16:29:38
URL: http://Willikins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0