Ööööh...självrespekt?

Ok, now, det är inte ofta jag får gnälla om vissa saker som irriterar mig, för att även om det finns så brukar jag bara låta dom vara, who cares liksom? Men den här gången så skriver jag det här för att hjälpa er stackars människor, få lite ordning och reda på ert liv eftersom ni själva inte kan göra det. Please note (handlar bara om en del människor)

Ok, first up, så vet ni alla säkert hur det är med fester (fortunately I don't =P), hur alla dansar, har roligt osv. Sånt är ju kul, eller hur?, det är ju fettnajs, till och med jag, som inte har en aning vad ni skrattar åt medans ni kommer ihåg gårdagens händelser blir glad ^^
Men sedan har vi de där partyfreaksen, som kommer in i festen och börjar hälla i sig, blir alldeles vilda, tar tag i närmaste tjej/kille och försöker få lite hångel på köpet, I actually feel sorry for you =/
1a. Ni har dåligt självförtroende
1b. Ni är för fega för att gå fram till någon, vilket leder till
2. Ni dricker för mycket och låter alkoholet göra jobbet, vilket i sin tur leder till
3. Får er att dessutom se helt A: Dumma och B: Sorgliga ut

Now, I don't have any trouble with that (much =P) men när ni sedan tar bilder på er själva, med smink över 20 tiondelar (note the illogical math =P) på ansiktet, kläderna som hänger kvar med hjälp av ett mirakel och det urlöjliga ansiktsuttrycket, då blir det fan irriterande, men det slutar inte där inte, sen så är ni så omtänksamma satt ni lägger upp bilderna på er själva i bloggen ^^

Please, för er skull, ha lite självrespekt och ha kul, istället för att dricka er dumma och inte komma ihåg ett piss =P

Kommentarer
Postat av: marie

är nog för gammal för wow, tycker många.
jag bara älskar onlinespelet.
det är jag och 12-åringarna som spelar,hehe

känner en stackars människa som alkoholen bestämmer över, den personen har förmågan att se både dum och sorgsen ut.
jag kan inte tycka synd, det är inte jag som håller i flaskan, och häller i henne.
självförvållat.

cya

2008-01-16 @ 08:12:15
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0