The Heart Or The Mind?

Life is full of crossroads, points in your life where you must choose which path to follow.
Det finns många olika, ibland där du får hela ditt liv att ändra riktning och vissa är bara små, but important nonetheless.
Men när ens känslor säger åt dig en sak, medans hjärnan något annat, vilken ska man följa?
Det här är mycket likt mina gamla inlägg om Choices, men ändå annorlunda eftersom här har vi ingen fel, vi har ingen svart eller vitt, vi har ett dilemma. What to choose, what to choose?

The Dream is closing in,
I feel it's presence.
But I've just awoken,
Tell me, What have I forsaken?
I need an answer, a way out,
But the only thing I see and hear,
Is that slowly pounding Heart!

I know, me writing poems, omg, what is happening to the world? =P
Men jag måste erkänna att det är småkul, de är ungefär som gåtor, and I know I suck, men jag vill inte delve too deep and become Emo, that's why "The dream is closing in"

Och det är så jävla mobbat att tolka sina egna dikter, but screw it!.........A lightbulb alltså
Ok, den var så dålig att jag kommer örfila mig själv 3 gånger =P


Kommentarer
Postat av: Bahlool

hahah om du inte örfilar dig själv får jag göra dig tjänsten ;)

2008-01-26 @ 02:14:27
URL: http://bahlool.blogg.se
Postat av: Willikins

Haha, dig kan jag alltid räkna med ^^

2008-01-26 @ 12:27:33
URL: http://Willikins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0