Willikins är stressad? =O

Det här är typ första gången i hela mitt liv jag är stressad. Vanligtvis är jag alltid lugn och tar saker långsamt (kalla mig trög om ni vill =P) men jag är ingen hastig person, jag tar saker när dom kommer. Har hört ifrån mina kompisar att jag verkar alltid så obekymrad, och det är en av mina starka sidor faktiskt, tålamod =)
Men just nu, oh hell, jag har hundra saker att läsa / skriva / lämna in / träna på prov, osv >_< plus att det är ashura och jag måste, måste, åtminstone gå till moskén sista dagen.

Dessutom så bråkade jag med min grupp i projektarbetet idag, jag gav bara upp, sa åt dom att jag hoppar av eftersom dom tjafsa så jävla mycket, fett nojjiga, IG på projektarbetet, visst, det är bara 100 poäng, hellre det än att få huvudvärk av er =P, men på något sätt så är jag kvar eftersom jag satte dom på plats, när man tjafsar tillbaka så håller dom tyst ha?, besides, utan mig så skulle hela bunten få IG, jag lovar.
Så nu har jag ännu mer att göra, fan vad stressigt.

Brorsan ska nu till moskén och jag kan inte följa med tack vare det här dumma provet imorgon =(

Kommentarer
Postat av: Bahlool

hatar grupparbeten leder alltid till att man lider pga andras beteende

2008-01-16 @ 17:19:11
URL: http://bahlool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0