Arrogance

Jag har skrivit om det innan på ett indirekt sätt. Har alltid sagt att människor i allmänhet är för stolta, kaxiga och för arroganta. Dom tror dom är något, man pratar om sig själv hit och dit, jag gjorde si, jag gjorde så. Människan går runt och tror de äger världen medans i verkligheten så lurar man bara sig själv.
Jag tycker att människan måste lära sig att skämmas och lära sig ödmjukhet, något som saknas alldeles FÖR mycket i dagsläget världen över, förutom i vissa kulturer dåra, kulturer som är fram till idag världens främsta som t.ex japan och kina.

Det här är inte riktat åt någon specifik, utan till alla därute. Be humble. Skryt aldrig om dig själv, kom istället på hur du kan bli bättre, ärligare och rättvis. En god människa behöver aldrig skryta, hans/hennes goda gärningar talar för sig själva och folkets beröm är inte långt efter.

Kommentarer
Postat av: En annan viasat säljare

Jag säljer mer än dig fatboy! // Chfatman

2008-08-01 @ 22:42:28
Postat av: Willikins

Jag har GROVASTE kontringen men jag skulle ligga i min dödsbädd om jag drog den =P

Så låt oss bara säga såhär istället: såklart du säljer mer....i dina drömmar!! (den är gammal men ^_~)

2008-08-01 @ 23:51:07
URL: http://willikins.blogg.se/
Postat av: En Tjock Viasat Säljare

Ey du e kaxig, mina drömmar e om dig naken ;)

hur som helst va hände med inlägget om undercover brother!!!!!// Chfatman Chfatman

2008-08-03 @ 00:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0