Enough is enough

Nejfan, jobbet suger balle =P
Jag vet att jag var väldigt glad att få börja jobba och så i början, jag sålde bra men viasat är faktiskt inte lätt! Det är ju det svåraste projektet på bygget. Igår hade vi besök av viasats 2 BÄSTA säljare ifrån huvudkontoret. Och de är duktiga, but hey guess what? De fulsäljer =P Ger fel information och småfuskar för att få in deras sälj. LOL, vem som helst kan sälja, till och med en 7-åring om man får ljuga eller hur? ;P

Hur som helst så har jag sagt till chefen att jag vill byta till kombilotteriet och där säljer man som fan. De kräver att man säljer 2 per timme och vid slutet av dagen så ska man ha sålt 14 st (och då tjänat 1050.....på EN fucking dag) Där är det inte heller svårt att sälja ännu mer, många kommer upp till 25, 21 st sålda per dag. Där har vi fan pengarna, inte mina ynka 350 spänn på hela jävla dan =P
Anyways, det är antingen flyttning som gäller för mig eller ett nytt jobb och jag har redan ansökt till den. Man får jobba som inbokare hos taxi stockholm. När någon ringer för en taxi så är det du som tar emot samtalet och beställningen, hur enkelt som helst =P + att lönen där är galet bättre, inte bara jämfört med mitt jobb nu utan många andra. Deras OB tider betalar sjukt bra och eftersom jag firar t.ex inte jul, påsk, jobbar alltid helger, gissa vem som kommer få 25 lax vid slutet av månaden? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0