Humhum

Fan vad längesen jag skrev, känns det som i alla fall. 4 dagar =P
Inte mycket på jobbfronten, går nu mycket bättre än vad det någonsin gjort, sålde 3 på en dag ^^

Jag saknar en hel del människor ifrån skolan. Även om man inte kände personer sådär helt så var de ändå kompisar, you know? Fun to hang around with och så. En konstig grej med mig är att även om jag är skitbra på att komma ihåg namn och ansikten, så tappar jag deras bild efter 2 veckor ungefär. Och då menar jag att kommer fortfarande ihåg de (kan det i flera år) men jag kan inte föreställa mig ansiktet. Jag kan inte skapa ett foto i medvetandet som jag kan ta fram och titta på. Inte länge i alla fall. Kommer ihåg att jag kunde det förut.

Ah, man har verkligen blivit gammal alltså =D
Förut så hade jag en sån skarp syn, jag kunde lätt se vad en myra höll på med 10m bort. Nu kan jag inte ens se den här texten som jag skriver om jag tar av mig glasögonen. Och min syn har blivit ännu värre, behöver starkare glasögon. Hör inte lika bra som förut heller, lol, tänk vad som händer med mig när jag blir gammal? =P

Hmm, aja, life goes on. Fastän det känns jävligt sakta nu, men det är alltid så att man får äta upp de orden efter man sagt de ^-^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0