Nuffin' much

Hmm, kommer inte på något bra att skriva om, bara om jobbet och så vilket är kanske förståerlligt eftersom det är ju det enda jag hinner med nuförtiden. De har tagit bort morgonpasset på Viasat så alla får börja från 13 ända till 21, kommer hem 22 och där har dagen tagit slut =P
De goda nyheterna är att imorgon på torsdag så kommer en chef från viasat och ge oss en ny kampanj som vi ska sälja!, jävligt nyfiken på vad det är. Och så kommer Miran till vårt jobb också ^^ MIRAAAN, if yo phat ass is reading this, bäst för dig att du kommer till viasat, kommer bli så jävla roligt med dig =D

Oh, justja, idag är det sista tävlingen för paintball!, De 10 bästa kommer få dra med vår teamleader och köra paintball. Igår låg jag på åttonde plats (längesen jag sålde =P) men igår gjorde några det så om jag har tur så ligger jag just 10:a annars måste jag sälja idag för att få dra med.
That's pretty much it =P

Kommentarer
Postat av: Miran?

NOOOO I WMANNA WORK AT KOMBI LOTTERIET AND MAKE SOME PHAT ASS CASH... MY ASS IS NOT PHAT.. IT'S... CURVY

2008-07-02 @ 21:39:32
Postat av: Willikins

Haha, no!

Jag ska se till att du hamnar på viasat >P

2008-07-02 @ 23:37:06
URL: http://willikins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0