Oh god why, oh why?!

What did I ever do to deserve this? Beautiful girls everywhere =P Speciellt på jobbet, där finns det 2 tjejer som är så jävla...lockande =P och fler kommer förhoppningsvis snart på jobbet eftersom jag såg de på intervju ^_~

Thing is, jag vet inte om jag orkar med sånt and I know, I know, sounds strange coming from a guy men jag förklarar så småningom. Jag har inget problem med mitt utseende, personlighet eller självförtroende, hell jag har tillräckligt så att det räcker åt alla =D, och skulle jag vilja aktivt leta efter ett förhållande så skulle jag kunna hitta någon efter inte så lång tid.

Men anledning till att varför jag inte gör det är pga att jag är en allvarlig person när det kommer till sådant. Sånt är inte att leka med tycker jag, och ska jag träffa någon så vill jag ha ett allvarligt förhållande med den personen. Jag är en sån person helt enkelt. Kanske är det för att jag verkligen ger mitt allt i ett förhållande, jag håller inga känslor tillbaka och det är ju farligt om förhållandet inte skulle funka i slutändan? Would be stuck there with feelings I can't get rid of and a girl that doesn't want me =P. I mate only once, and that's for life =P
Sen är det så att extremt få (eller ingen?) letar efter sådant i en sån ung ålder som min. Besides, jag och en svensk?, Jag med mina ideal, regler och livsvillkor med en bekymmerfri och oanande själ? Would never work ^_~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0