There is always time

Jag tycker inte om när människor börjar prata om "sin tid", att man bjuder på "sin tid" att du slösar "min td". Då fan är man snål, för det finns alltid tid. Det har alltid varit så och kommer alltid vara. Slösar tid, my ass. Tid finns för alla så det räcker till dig och hela mänskligheten +23154364 upphöjt till 9999.
Därför finns inte ursäkten "du slösar min tid", cuz 1: den är inte din, 2: tiden slösas aldrig och 3: var aldrig så arrogant och tro att din tid är viktigare än andras.

Lol, fan jag irriterad jag blev =P, ville egentligen skriva värsta inlägget om tid och hur det utnyttjas med en liten gnytta filosofi men =D
Haha, om jag publicerar det här så betyder det att jag inte orkade skriva om den =P

Haha, 2 dagar efter och jag har inte skrivit om det här och tycker faktiskt precis likadant. Får publicera det ändå =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0