Aw man!

Nu jävlar blir det fart på jobbet alltså. Alla hade induviduella samtal med chefen och han sa vad det var som fattas och vad som krävs av en. När jag drog dit så låg jag nära kravet som jobbet kräver av mig (var bra de första dagarna men sen har det gått sämre). Han frågade vad jag tror det beror på och jag gav honom det enkla svaret: Min moral är inte lika hög som jag började.
Så det ändrades, jag vet nu hur jag ska tänka, jag vet vad det är jag ska göra och igen (precis som igår) så fick jag en sälj på sista samtalet. Det enda skillnaden ifrån igår är att den har 70% chans att inte bli godkänd för kunden klarade inte kreditkontrollen och teckna upp det på sonen som jag egentligen måste prata med. Chefen skulle ringa tillbaka och se om det gick att fixa, annars blir det underkänt.

Det känns ändå bra att ha sålt (även om det inte godkänns) eftersom jag fick en person att ändra sig och jag övertygade en person att köpa en produkt och det är det som är viktigast. Min chefs chef var där (en kvinna ifrån riktiga viasat företaget) som kollade in hur det var med oss.
Jag har 7 dagar på mig att visa vad jag går för, annars så passar jag inte för jobbet.
Jag vet vad jag ska göra nu. Jag ska visa dom xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0