Elloooo =)

Skrev inget igår men det är bara för att jag inte orkade =P
Inte mycket har hänt, fastän jag har varit 1 vecka på jobbet så är det först nu det blivit riktigt kul då vi fått en hel del nya kolleger som ska sälja viasat med oss och jag känner några av de redan ^^
Så idag softade jag typ det sista 1h och ett halvt, bara satt och snackade, skämtade och hade allmänt roligt, hoppas alla dagar kommer bli så nu när vi blivit fler.

Idag så fick jag fri internet på jobbet också så jag kan in på vilken sida jag vill helt enkelt, så jag kommer kanske kunna skriva ett inlägg i smyg under jobbet, who knows? =D
Jaa, inte mycket annat att berätta faktiskt, ha det bra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0