=)

Idag så drog jag iväg till skolan bara för att vara i skolan, inga viktiga lektioner, kan lika gärna stannat hemma men jag vill vara där ändå, kommer ju aldrig se det där stället mer =/. Åtminstone inte tills jag jobbar där =P

Efter skolan så drog jag iväg med kompisarna för en jobbintervju och alla fick vi jobbet =D
Det är telemarketing, ett telefonförsäljarjobb, jag vet att många är negativa emot det men jag tycker att det är jävligt bra erfarenhet och en stor merit. Besides, jag ska bara ha det där jobbet under sommarlovet nu, tänker byta när alla går tillbaka till plugget när skolan börjar igen ^^

Nu är jag så jäävla hungrig, I'm gonna go and buy me a phat pizza! *drewl*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0